[linux] Re:Re:Re:Hromadne poslanie suborov z PC

Norbert Bucek bucek na atlas.sk
Pátek Únor 8 17:41:34 CET 2002

On Fri, Feb 08, 2002 at 09:16:23AM +0100, Norbert Bucek wrote:

> Nemam to teraz kde odskusat, ale robil som to takto:
>
> <script>
> ftp -n ftp.niekde.sk << __end__
> user ja tajne
> cd kam
> mput subory*
> bye
> __end__
> </script>
>
 > --
 > Marian Cavojsky <cavojsky @ soria-grey.sk>
 > Spravca siete, Soria & Grey s.r.o, reklamna agentura
 >
 > Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
 > zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
> [...]

Zabudol som pripomenut ze to druhe PC je W2000 server a tam sa
spracuvaju data
z webanalizera ktory bezi na proxy serveri ktory je RH 7.2.
To riesenie ftp s parametrom -n funguje ak sa pripajam na Linux
a ma v domovskom adresari .netrc kde su udaje pre zalogovanie kdezto na
tej 2000
nie je nic takeho tak to nejde. :-(

je nejaka moznost ako to zautomatizovat ? Rucne cez ftp sa mi to uz nechce
robit je to otrava.