[linux] Lamerska otazka! Telnet vs. HTTP client.

Misu misu na ns.ipg.sk
Pondělí Únor 11 19:42:14 CET 2002

Vie mi niekto povedat, preco, ked sa pripojim na urcity port telnetom a
zadavam data, tak nastava SIGIO. A ked napriklad poviem mozille, alebo
wgetu nech sa tam connectne, tak sigio nenastane, ked tam poslu data.
Sigio nastane az ked uzavru spojenie...
Viem mi to niekto vysvetlit?

if ( (msgrcv ( msg_queue, &msg, 50 , 30, 0 ) ) == -1 ) {

    a = read ( sock, text, STRING_MAX_LENGTH );

}

Toto je inkriminovany kod... Vsetky premenne su ok.
PRoste pokial sa na to pripojim telnetom, tak to nacitava v pohode data.
Pokial sa na to pripojim napr wgetom, tak to neprelezie cez msgrcv.
Proste nenastane sigio. Sighandlery su nastavene spravne.
Vie mi to niekto vysvetlit? Alebo som nieco prehliadol v dokumentacii?

                                                    Misu

PS: Teda data sa ancitaju a sigio nastane ale az po zruseni spojenia,
    co je pre aplikaciu nepripustne...