[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Únor 14 12:25:23 CET 2002

No taka mala poznamocka ku KDE.
Pokial ma clovek stare zelezo, tak mu nic nebrani pouzivat "obycajny"
window manager. Vela distribucii ich ma dobre nakonfigurovane, takze
sa daju pouzivat bez vacssich problemov. Ako browser postaci
opera. Alebo hoci aj konqueror. Ten da da pokojne doinstalovat pro
poklikaniami aj do inych WM. Takze myslim, ze otazka HW je skor v tom, ze
ludia chcu mat windows like linux. Co ako GNOME, tak KDE do urcitej miery
je. Proste ma to neico ako tlacitko start. Dole nejaky ten taskbar a
systray. Ale pokial si clovek dokaze odpustit tieto fakt blbosti, postaci
mu aj blackbox, ci windowmaker. A myslim, ze ich ovladanie je tak jeduche,
ze ho pochopi aj teda v kancelarii... Samozrejme chce to chut ucit sa...
A tu doda prave propagacia... Poukazovanie na to co to tej tete da...
Preco bude mat potom zivot jednoduchsi... Kym jej to niekto nevysvetli...
Tak bude klepat do Windowsu...

Btw P 133 + 64 RAM + 1 GB Disk... Myslim, ze to nie je tak nedostuny
stroj... NA tom som par rokov programoval a prevadzkoval to ako kancersku
masinu... Z kancelarskeho hladiska na tom bolo Blackbox + SO 5.2 + lprng +
opera + koqueror + nejaky graficky mail client
Mne to stacilo, obcas si na nieco bolo treba pockat, ale slo to...
A mozem dolozit obchody, kde sa to da kupit s 15" monitorom za 4500 s DPH.
A verim ze tychto par korun ma kazdy... Inu na tom disku som mal este 100
MB volnych na dokumenty a to vobec nebolo vyladovane, bol to proste debian
nainstalovany cez dselect... Bol na tom rovnako aj Mandrake... A slapalo
to tez v pohode... Proste staci nedat instalovat vsetko... Ale vybrat si
len to co clovek potrebuje... A vytrieskat zbytocne daemony... Co v
mandraku, ked mu to niekto popise zvladne aj lamer...

                                                      Misu