[linux] linux a ABIT SA6R HPT370

Lubo Drobny lubod na microstep-mis.sk
Pátek Únor 15 13:01:29 CET 2002

Zdravim,

mam MB ABIT SA6R s on-board RAID cipom HPT370 + 4x 80G disky (RAID 0+1),
chcem sa spytat ci sa to niekomu podarilo poriadne (stabilne, max vykon)
rozbehat.

Mne nesli nahodit drivery od HPT - ich modul do RH7.2 dava: unresolved
symbols a ani verzia BIOSu mi nejako nesedi. Ich predkompilovany kernel mi
nejazdi.

Pouzil som podporu pre Software Raid HPT370, ktory je priamo v jadre len som
si nie celkom isty ci je to dobre riesenie (dost to zerie CPU a netusim ako
tan RAID spravovat keby sa nieco stalo ).
Problem je v tom, ze na tom RAIDe budu velmi dolezite data cize si nemozem
dovolit kolaps.

Dik za kazdu radu.

lubo