[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Únor 17 11:12:50 CET 2002

> Holandsku vie kazdy jednu cudziu rec, velka cast
> ludi dve. Je to okrem
> ineho dosledok tradicie, pudu sebazachovy (male
> narody sa musia prisposobit
> okoliu, ak chcu prezit - jazykovy zakon nepomoze) a
> faktu, ze na vysokych
> skolach sa vyucuje v anglictine.

no a nam na geografii na gymply hustili do hlavy o
finsku, ze tam kazdy vie po anglicky. a juraj
spominal, ze linus torvalds ma taku finsko-svedsku
anglictinu :-)

ale inac ked si vezmete finov, tak je to taky velky
narodik ako my, maju narodnostnu mensinu (svedsku),
maju hokej. (ako my)

ale ten ROZDIEL je v tom, ze oni dokazali vytvorit
nokiu a linuxa a ludia u nich nieco robia, kdezto u
nas sa sedi pri pive a ohovara konkurencia (ak nic
ine, tak aspon politika a ktory operator je lepsi. a
vacsinou ani nemaju prehlad o cenach konkurencie :-).
u nas je problem v ludoch.

akurat, ze to spominam na nespravnom mieste, v tejto
konfere su ludia, ktori nejak prispievaju k rozvoju
spolocnosti (ci sa vam to paci, alebo nie, gnu ma za
sebou okrem kodu aj nejake idei a aspon donutili ludi
trochu rozmyslat.) kedysi ludia nevedeli, ze
kopirovanie je nelegalne, dnes aspon vedia (aj ked im
je to jedno.)

jard