[linux] SiS 6215 Re[2]: [linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Pondělí Únor 18 10:10:12 CET 2002

Sunday, February 17, 2002, 11:04:06 AM, you wrote:

JS> mimochodom, som zastancom centralizovaneho control
JS> panelu pre normalnych userov. predstavte si, keby
JS> mohli konfigurovat cely system z jedneho miesta.
JS> samozrejme root by im to mohol zatrhnut, ale pre
JS> domacich 'expertov' by to bolo fajn. koho (okrem
JS> orotoxnych :-) bavi 'vi /etc/X11/XF86Config' ?
uaaaa pomoc! :(
mam nasadenu v masine graf. kartu SiS 6215 a s nou iXy
nerozbeham ani za ziveho boha :(
lebo proste linux drivery pre tuto karticku uz neexistuju
mozem nahodit nejaku standardnu konfiguraciu pre VGA???

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:.: fordinal na slovanet.sk