[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Martin U¾ák uzak na ba.telecom.sk
Pondělí Únor 18 10:55:21 CET 2002

hi,

no necital som cely thread, je mi moc velky ;) ale problem je uplne
easy. v ramci linuxu nemash ziadnu velku firmu ktora by presadozvala
standardy, hovorila co sa ako spravi a starala sa o poriadok. milion
aplikacii ktore nevedia poriadne spolu komunikovat, ziadny poriadny
office ... (nehovorim ze sato nelepsi, veci ako kde, gnome i soffice
vypadaju dost ok, ale oproti windoze svetu s ole, com vecami a tak je
stale biedne).

pre normalneho usera je linux velky bordel kde nic poriadne nefici ...
asi tak ;). RFCcka by mali byt aj pre destkop veci ;) mozno by to bolo
lespie.

dufam ze som nikoho nurazil/nenahneval ani nejaky flame nezacal