[linux] debain: apt-get a oloko toho

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Únor 18 11:41:37 CET 2002

On Mon, Feb 18, 2002 at 11:07:27AM +0100, hudecp na fini.sk wrote:
> apt - robi taku peknu vec, ze by mal nainstalovat qmail a odinstalovat postfix, ale to mi funguje iba ked to najde v "sources" .

skus najprv dpkg -i qmail, potom cez apt alebo dselect daj remove
postfix a spust apt-get upgrade alebo to urob dselectom ... nejak tak sa
to da donutit (kontroluje si to poriadne dependencies, takze qmail musi
byt pravdepodobne .deb balicek, aby to mal v dpkg databaze)

podobne to funguje pri zmene exim na postfix

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE