RTF, XLS, ... (WAS: [linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?)

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Neděle Únor 17 16:37:00 CET 2002

                                        Maxim, 16:35:28
                                        17. februar 2002 (nedela)
Zdravim.

> rtf je v pohode, jen bych se zeptal, jak je to s velikosti, nekdo tady
> zminoval ohromne narustani souboru pri vkladani obrazku.

	Ano, to je zial pravda. RTF dokumenty s obrazkami su velmi velke, na
druhu stranu nic nebrani ich skomprimovat externym programom. Pohodlne to
sice nie je, ale ZIP (a nielen ten) sa nachadza na oboch systemoch.

> jak to resite s tabulkama? u mne to resi csv, ale neni tam formatovani,
> nic... v nouzi pouzivam xls, gnumeric to umi... ;(

	Tak s tymto skusenosti nemam. Ja mam vsetky veci (aj sukromne) v
relacnych SQL databazach a taham si ich odtial milion sposobmi. Zalohujem
dumpy (kedysi som zalohoval prislusne adresare ako napr. /var/lib/mysql, ale
ukazalo sa, ze to nie je dva krat rozumne riesenie).

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Platon SDG                       http://www.platon.sk