[linux] postfix problem

Marek Poláček polacekm na vakba.slposta.sk
Úterý Únor 19 15:07:29 CET 2002

Ahoj

Ja som mal neviem ci podobny problem, skratka postfix si pri poslani prveho
emailu na daneho usera vytvory opysovany subor na co u mna potreboval mat
nastavene na var/spool/mail a var/spool/ adresare prava na 777, potom ked ho
vytvory staci mat 775 a mozno aj mensie.

Bye