[linux] procmail vs. maildrop

Čtvrtek Únor 21 08:31:25 CET 2002

-> Ktory z danych programov je vhodnejsi v spojenis s MTA postfix?
-> respektive ich vyhody a nevyhody, na stranke dropmailu pisu o niektorych
-> vyhodach oproti procmailu. Mozete poradit?

procmail spracuva mail v pamati, maildrop na disku... ja osobne mam radsej
RAM ale na low-end pripadne zatazenych systemoch sa to oplati. Navyse
maildrop by mal byt schopny spracovat mail priamo v queue ak ma spravny
format a ak to mailer podporuje. Potom by sa to oplatilo asi viac ako
procmail. Ale neviem ci to daktory mailer podporuje.
 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.