[linux] Ponuka cd s rfc + std + fyi + drafts?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Únor 21 08:52:33 CET 2002

On Thu, Feb 21, 2002 at 08:38:28AM +0100, Misu wrote:
> Jo to je pekne :) Ale ked to chces neako pozret, tak to musis minimalne
> rozpakovat. Nie len vrazit cd do mechaniky a studovat. Samozrejme, ze
> take CD si moze poskladat, kto chce. Ja to napr skladam pre seba. Tak
> preco by somsa s tym nepodelil aj dalej. Aby som usetril inym robotu.

;-) ok, ok - takze by som navrhoval pridat tam aj vsetky how-to, dalej
mirrornute stranky sk, cz manualov (napr. na poslovencenie a podobne veci),
pripadne tam hodit aj archiv tohto mailing-listu (aj inych) - urobit
index.html, aby to stacilo pozriet v browseri a prechadzat tym

ked sa uz bude robit CD, tak ho zaplnit poriadne, existujuce baliky
pomozu zjednodusit tvoju pracu

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE