[linux] WINE

Ing. Pavel Simon, CSc. Simon na mti.sk
Čtvrtek Únor 21 14:28:59 CET 2002

Ahoj,
v podstate zakladnu neznalost. To co som zatila precital mi dalo malo
odpovedi. Zakladne wine som rozbehol. Dokonce sa mi podarilo spustit putty
pod linuxom. Ina vec je pokial chcem nainstalovat nejaky soft (konkretne
Borland Builder). Vobec to nejde. Pokial som to pochopil dobre musim mat
nainstalovane aj nejake DLL z povodnych M$Win? Ako ich tam dostat. Memam
specialnu partisn pre M$Win.

V dalsom mozem byt konkretnejsi, skusam to vseliako zlomit. Wine release
20011226.

Pavel

--
Ing. Pavel Simon, CSc.