[linux] Linux a X terminaly - ciastocne vyriesene

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pátek Únor 22 21:17:13 CET 2002

Prajem prijemny den,

takze som to akosi rozchodil, ale mam v tom este jeden problem:

Totiz ten "velky linux server" ma dve sietove karty (eht0 pre lokal.siet
eth1 ako pripoj k nadriadenemu a do internetu...)

Ked som tam nechal tie dve karty (ktore inak normal routuju..), tak ten
X-terminal nie a nie nabehnut.
Akonahle som tu eth1 v systeme odpojil (hw som tam nechal, len soft.
odpojenie) a nabootoval len s jednou sietovicou,
tak X-terminal krasne chodi!

Ale to pre mna nie je dostatocne riesenie, lebo ja potrebujem pouzivat z
vyssie urcenych dovodov obidve sietove karty.

Skusal som rozne nastavenia eth1, ale vysledok rovnaky. Pokym je v
systeme,
X-terminal nefunguje.

Takze, kde moze byt chyba?

S pozdravom