Prepacte offtopic: Re[2]: [linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Ing. Pavel Simon, CSc. Simon na mti.sk
Pondělí Únor 25 10:53:21 CET 2002

Povodny prispevok bol odo mna, tak aj zareaguje.
Titul CSc. som ziskal v technickych vedach. Na zakladnej skole som
"studoval" Cestinu a okrem jedne 3 som mal stale 4. Som dislektik, Slovensky
rozpravam plinule, ale pisomny prejav mam mizerny.
Dalsia vec k tomu je, ze obsah je podstany, forma je tiez dolezita, ale nie
najpodstatnejsia.
V neposlednom rade za titul sa nehambim, a za gramaticke chyby sa
ospravedlnujem, ale zmeny sa nedockate. Iba ak by som si nechal maily
kontrolovat od sekretarky:-)

Pavel