Prepacte offtopic: Re[2]: [linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Únor 25 11:11:32 CET 2002

On Mon, Feb 25, 2002 at 10:53:21AM +0100, Ing. Pavel Simon, CSc. wrote:
> Povodny prispevok bol odo mna, tak aj zareaguje.
> Titul CSc. som ziskal v technickych vedach. Na zakladnej skole som
> "studoval" Cestinu a okrem jedne 3 som mal stale 4. Som dislektik, Slovensky

Ok. V tomto pripade (dyslexia) sa daju pravopisne chyby bez problemov tolerovat.

> rozpravam plinule, ale pisomny prejav mam mizerny.
> Dalsia vec k tomu je, ze obsah je podstany, forma je tiez dolezita, ale nie
> najpodstatnejsia.
> V neposlednom rade za titul sa nehambim, a za gramaticke chyby sa
> ospravedlnujem, ale zmeny sa nedockate. Iba ak by som si nechal maily
> kontrolovat od sekretarky:-)

:-)

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |