[linux] Apache a access.conf (obmedzenie pripojenia na adresar)

Čtvrtek Únor 28 10:24:26 CET 2002

Zdravim.

Nedari sa mi nakonfigurovat apache tak aby sa mi z ineho pocitaca nikto
nedostal do dokumentov.

Precital som dokumenty na lokalnom disku, na internete, vsade pisu, ze
tak ako to mam nakonfigurovane to ma fungovat. Ale stale mi nejaky
pocitac cita z /doc (len pre zaujimavost 212.123.67.107 - neviem, co je
zac).

/etc/apache/access.conf:
<Directory /usr/doc>
#<Location /usr/doc>
  Options Indexes FollowSymLinks
  AllowOverride None
  <Limit GET>
    order deny,allow
    deny from all
#    allow from 127.0.0.1/255.0.0.0
    </Limit>
#</Location>
</Directory>

/etc/apache/srm.conf
Alias /doc/ /usr/share/doc/

OS GNU/Debian 3.0, apache 1.3.22

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...