[linux] text script - help

Maros FRANKO franko na omnicom.sk
Pondělí Leden 7 08:31:59 CET 2002

Cafte seci

Chcem poprosit daku ochotnu dusu aby mi pomohla zo scriptom
ktory by mal bezat v cygwine .
Skusal som uz skoro vsetko, ale stale sa mi nedari dospiet k
uspokojivemu vysledku.

Teda v txt-logu by som potreboval najst string
"jasomstring"  - je na samostatnom riadku,
zmazat ho plus zmazat X riadkov po nom
Pripadne v konfortnejsej verzii najst "jasomstring" zmazat ho plus
zmazat X riadkov po nom
a najst "jasomdruhystring" zmazat ho plus zmazat Y riadkov po nom.
Tieto hlavicky v logu nasleduju:
"jasomstring"
zmazat
zmazat
log
log

"jasomdruhystring"
zmazat
zmazat
log
log

Tieto logy sa stahuju z masin a appenduju do jednotlivych suborov (lebo
[:-)]
to znamena ze tych "jasomstring"+riadkov na zmazanie je tam ojojooooooooj.

Ak sa Vam bude chciet na to pozriet necham na Vas ci to poslete do
konfery alebo priamo.  [:-)]
V pripade, ze Vam tento mail pripada ako nehorazna drzost z mojej strany
,prosim ignorujte ho.  [:-)]

S pozdravom
Marosh