[linux] 486 a MP3 na LINUXE

Remenec Juraj - z prace remenec na fel.utc.sk
Úterý Leden 8 08:37:31 CET 2002

Zdravim,
mam nasledujuci problem:
V kancliku mam staru AMD 486/DX4 - 120 MHz a 20 MB RAM, zvukova karta
SoundBlaster 16 a nahodil som si tam RedHat Linuxa 7.1  . Problemom je, ze
vsetky MP3 spustene cez  mpg123  mi hrooozne sekaju. Uz som skusal pouzit
aj nejake tie parametre na znizenie kvality, ale nic nepomaha. A k to,mu
viem, ze pod Winom, by to prehravanie islo a preto sa mi nechce verit, ze
to pod Linuxom nerozbehnem. Neviete o nejakom inom programe pod konzolou,
co by bral ohlad aj na vykon procesora ???? a bol menej narocny ???.
						Dakujem.