OT: [linux] DVD na DivX?

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Leden 9 14:13:32 CET 2002

-> > a snahou mi nedovolit pozriet si nejaku cast filmu (regijony) alebo
-> > snaha znemoznit mi urobit kopiu je v rozpore z nasimy zakonmy ;)
->
-> tym by som si nebol taky isty, kazdopadne si pozri
-> http://juraj.bednar.sk/dennik/ najnovsi zaznam, je tam iny pruser. Ked
-> sa to nemoze kopirovat, je tam sifrovanie a taketo veci, preco mame
-> platit dan z prazdneho media a z reprodukcnych zariadeni?

preco mame vobec platit dan niekomu kto s tymi zariadeniami nema nic
spolocne? to by este nasa vlada mohla zaviest nejaku 10% dan microsoftu za
kazdy predany pocitac pretoze drviva vacsina ludi ma u seba nelegalne M$
winshit a office...

nech trestaju tych co porusuju zakon a nie vsetkych. tato dan je nezmyslom
bez ohladu na to ci sa daju CD a DVD kopirovat.

Navyse, podla ktorehosi clanku na netem.cz je predavanie takychto CD
porusenim zakona pretoze je zakaznikom predavany ciastocne nefunkcny
tovar...

este tak poslat na SOI ziadost o kontrolu...
 Fucking windows! Bring Bill Gates! (Southpark the movie)