[linux] fastCGI a Perl

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Úterý Leden 29 16:34:10 CET 2002

->> mam dost problem. nejdu mi rozbehat pod Apache 1.3.22 fasctcgi
->> btw: nie nezabudol som v <Directory> na Options ExecCGI

MfU> nastavil si handler ?
MfU> AddHandler neviemco .fcgi .fpl
nastavil, restartol apache a neslo to.
tak som sa nasr... a restartol celu masinu (aj tak som to uz davno
chcel) a konecne to naskocilo :) (nechci po mne vediet preco!)
len sa teraz s...am s nastavovanim localnych premennych v scriptoch,
lebo si to aj tak stale niektore pameta. a uz si pri tom sklbem vsetky
vlasy.
napriklad funkciu &get_cookie, ktora mi do $cookie{hocico} pridava co
najde v $ENV{HTTP_COOKIE}. ale pri kazdom spusteni je tam toho akosi
viac a viac :o) ani nastavenie "my $cookie;" nepomoze :(

:
:..                      Roman Fordinal
:.: fordinal na slovanet.sk