[linux] reverzy (was: SPAM detection)

Čtvrtek Červenec 4 13:01:39 CEST 2002

Dňa 04. júl 2002 o 11:26, Julius Loman napísal(a):

> no v takychto dimenziach som zasa az neuvazoval...
> ale asi sa snazite malo alebo na zlych miestach.. nechce sa mi verit, ze
> to RIPE trva tak dlho

obcas sa stane, ze "zalaguju", ale v pripade spravne vypneneho ripe 141
formularu nemaju preco robit prietahy, takze to skor vidim na nie prilis
kvalitne spracovanu vasu ziadost.

co sa tyka softveru na detekciu spamu, jednoznacne spamassassin. myslim
ze to tu este nebolo spomenute, tak pre pripadnych nevediacich o co ide
(trosku si prihrejem polievocku:) ):
http://www.linux.sk/article.php?sid=268

a este ked mozem doplnit to k obmedzovaniu prijimania posty na zaklade
neexistencie je naozaj nie zrovna najstastnejsi napad. mozno na stroji
kde ma clovek postu sam pre seba, ale uz na masine, kde je viac ako
jedno vlastne konto by som si to nedovolil. tu by malo platit zlate
pravidlo, "byt maximalne otvoreny tomu co clovek prijima, a byt
maximalne mozne konzervativny k tomu co clovek posiela".

--
Linux 2.4.18-19mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586