[linux] Re: lock subor ppp

Martin Lacko lacko na host.sk
Pátek Červenec 5 20:13:21 CEST 2002

Zdravim,

>avalon:/var/lock> l
>celkom 4
>-rw-r--r--    1 root     root           11 jún 28 12:26 LCK..modem
>avalon:/var/lock>
>
>Ale neviem ako to suvisi so spristupnenim kppp pre beznych userov.

No, uz som si to vsimol. Tam chyba nie je. Stale mi to blbne. Ked
spustim kppp ako bezny pouzivatel, tak po prihlaseni a spustani ppp
spadne spojenie s oznamom, ze nemoze vytvorit lock subor. Prehodil som
prava /var/lock na +rwx , no nic to nepomohlo.

>asi je to blbost ale nehladas ~/.kde/share/apps/kppp/kppp.pid
nie

Dik za napady, ak by niekoho nieco napadlo, tak plz pomoc ;o)
--
S pozdravom,