[linux] Repost (changed): XDMCP server

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Čtvrtek Červenec 11 09:38:56 CEST 2002

Opatovne posielam svoj problem, ktory je zrejme zapricineny mojim "mewbie". Problem je, ze netusim, kde mam hladat spravne
nastavenie:
Je to vec grafickeho zavadzaca (lilo), X-win servera (Xfree), nastavenie runlevelu alebo nieco uplne ine?

Popis:
Pripajam sa k X-windows serveru zo siete; "nejako" sa mi to podarilo nakonfigurovat.

Ale neviem to nakonfigurovat tak, aby graficke rozhranie fungovalo aj na
lokale...
Viem to nastavit len tak, ze bud viem ziskat graficky login lokalne alebo
cez siet (XDMCP).

Teda ak sa pokusam prihlasit na server lokalne, nezobrazi sa mi graficky zavadzac, len klasicky textovy login...

Poradite mi?

Linux Mandrake 8.1.

Vdaka za cas.

GG