[linux] amavis

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Červenec 16 19:14:17 CEST 2002

Zdravicko
tak sa tu trapim uz xty den s amavisom. Malo by to chodit s kdecim, ale
nema to rado vysoky load. Skusal som to rozchodit v perlovej verzii. Mam
sendmail 8.11.6 a pokusam sa to rozchodit v relay mode. Jediny chodivy
sposob pre mna bol pouzit amavis ako mail cez procmail mailer. Tento
sposob je vsak pomerne nestastny kedze pri vysokom loade to prepusti
maily s virusom ako preskenovane.

Nejak neviem prist na to co robim zle ked skusim amavis-perl rozchodit
tak aby bol volany so sendmail.cf. Vzdy mi meil stvrdne v mqamavis a z
logov nie je jasne nic. Prislusny amavis process si visi ale nis sa s
danym mejlom nedeje. Stretol sa s tym ktosi?

Okrem toho som rozmyslal ako alternativu k danemu rieseniu rozchodit to
z libmilter ale nejak som si nie celkom isty ci chcem kompilovat
sendmail len preto aby som zistil ze amavis nechodi aj ked zas spravim
vsetko podla navodu.

Rozmyslal som aj nad starou verziu, ta este nie je v perle, ale
pravdepodobne ta vetva uz vyvojovo neporastie.

Tak som sa celkom rozkecal, prosim o nejake pripadne info od
dobrosrdecnych dobrovolnikov ;)

dik

dz