[linux] WWWOFFLE a prijmanie/odosielanie mailov pre viac uzivatelov

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Červenec 21 20:07:36 CEST 2002

Ahoj,

> 	Dalsim riesenim je napriklad upgrade chybneho servera, ale nad tymto
> sa da uvazovat akurat tak v rovine teoretickej (pokial ho sam
> neadministrujes).

mozes priblizne popisat, v com je ta chyba?

> 	Co sa tyka toho vybanovania reklamnych serverov, je to fajn vec, ale
> je tu tiez moralne hladisko. A to konkretne take, ze ked server, ktory tak
> rad citas nebude mat prijmy z reklamy, tak jednoducho skrachuje a potom uz
> nebude co citat. ;-)

Server, ktory si mysli, ze zarobi na reklame si nezasluzi zit a mal by
co najskor skrachovat.

> 	Ja problematiku e-mailovych klientov este nemam doteraz vyriesenu,
> pretoze som nenasiel ziadnu schopnu kombinaciu grafickeho a konzoloveho
> klienta, ktori by vedeli pracovat nad tym istym mailboxom (preferujem mbox
> format). A tak vsetci pouzivaju Pine, resp. svoje veci na Win staniciach.

Pine is dead, use mutt :).

> 	Stahovanie posty je trosku iny problem. Fetchmail ako taky funguje
> spolahlivo, ale AFAIK nema v sebe zabudovanu podporu pre stahovanie pre
> vsetkych uzivatelov.

samozrejme, ze ma. Ale mu musis pomoct s procmailom. Fetchmail vie behat
v tzv. daemon mode, kde bezi stale na pozadi. Ked sa pripojis na
Internet, tak ho mozes len triggernut, on stiahne postu, doruci ju
procmailu, ktory ju roztriedi.

Treba si len dobre precitat manual.

Planujes ho aj publikovat? [Pripadne vydat v PCRevue a na www.linux.sk?
:-)].