[linux] IP MASQ [was: Bind IP]

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Úterý Červenec 23 13:20:03 CEST 2002

No celkom nerozumiem, ale mam pocit ako by si nevedel ze co je to routovanie
mozno sa mylim?
Ak mam pravdu skus sa pozriet na www.manualy.sk je tam o tom dost materialu
a aj o sietiach.
Klientom musis nastavit default route na IP toho stroja ktory je gateway.
No a blokovanie traficu sa nerobi na clientoch ale na gateway, najlepsie
pouzitim IPTABLES vid. man iptables
Ale podla tvojho prveho mailu
mi to pripada tak ze chces ziskat IP PCcka co ma podla pravidiel moznost ist
do Internetu a ked bude mimo tak
sa pomocou linux servra pripojit do Internetu. Som zvedavy ci admin siete o
tom vie?:-)

Steve