[linux] http compressing proxy-vyriesene

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Neděle Červen 2 15:42:35 CEST 2002

> na freshmeate som nasiel zaujimavu utilitu, mwp_proxy ktora komprimuje
> prechadzajuce jpeg obrazky a html subory - je urcena na urychlenie
> dialupu. Rad by som ju vyskusal, ale funguje cez inetd a ja nemam k
> dispozici
> nijaky server kde by som to mohol vyskusat (kde by som mal pravo
> robit nieco s nastavenim inetd). Vedel by som to upravit ze by
> vyuzival priamo sokety ale najprv to chcem vyskusat ci sa mi to vobec
> oplati... mate nejaky napad ako ten inetd obist/vyriesit alebo poradit
> nejaky server...?

nakoniec som na to dosiel sam (bash shell):
$ mkfifo tmpfifo
$ while true
$ do ./mwp_proxy < tmpfifo | nc -w 1 -l -p 8888 >> tmpfifo
$ done

je to dost nechutne (ked kliknem na link skor ako za 1 sekundu tak connection
refused) ale na vyskusanie staci.