[linux] Konfiguracia X-server-a

Automatizácia automation na vuz.sk
Čtvrtek Červen 6 14:00:14 CEST 2002

Vazeny kolegovia!

Viem, ze nastavenie X-ov tu bolo omielane X-krat ale dovolte mi prosim tuto
otazku...

Skusal som nastavit X-server ale akosi bez uspechu.. Jedine co sa mi
podarilo nastavit bol obraz na cca. 2/3 obrazovky-centrovane- a s velmi
malym virtualnym rozlisenim. Cokolvek ine ma bud rosipany obraz (vacsie
virtualne rozlisenie), alebo sa server vobec neanstartuje..
Nevie mi niekto poradit na ktore polozky XF86Config sa mam zamerat,pripadne
ako ich zmenit...

XConf pozna graficky chip (Chip & Technologies CT65555-2MB Video RAM - s
podporou CRT aj LCD max 1024x768), ale nepozna monitor (Nokia 449ZA, max.
rozlisenie vacsie ako u karty), ale pozna starsie Nokie.
Potrebuje pouzit RH5.2,lebo  potrebujem 2.0.x jadro. Mozno by som skusil aj
download ineho X-Server-a...

S vdakou

Peter Fodrek