[linux] ako dostat z Mplayeru spravne titulky?

Peter Mikula mico na pobox.sk
Úterý Červen 11 20:11:48 CEST 2002

* Martin Zborovjan <zborovjan na iol.sk> [020611 21:06]:
> cafte,
>
> neviete preco mi v Mplyery zobrazuje v titulkoch diakritiku spravne az
> na to, ze namiesto pismen ž a ť mi napise _, teda podtrznik, ostatna
> diakritika je fajn.
> Neviete ako na to?
> dik.

 pravdepodobne pozeras s titulkami v kodovani cp1250 ... prekoduj
 si ich do iso8859-2 alebo pouzi prepinac (podla manualu):

    -subcp cp1250

--
  mico
                                      Any technology distinguishable from