[linux] syslog-ng neloguje kern.*

Čtvrtek Červen 13 09:35:45 CEST 2002

-> > Zdravim, panstvo,
-> >
-> > pred par dnami mi tu niekto poradil nahradit syslogd demonom syslog-ng,
-> > koli odfiltrovaniu zbytocnych sprav z logov.
-> >
-> > Skusil som si to nainstalovat na MDK 8.1 (verziu z MDK 8.2). Zistil som
-> > nasledovne:
-> > - ma to dobru konfigurovatelnost,
-> > - da sa to rozchodit out of box,
-> > - je to ucelne a velmi pouzitelne,
-> > - zial neloguje hlasky kernelu.

->-> je potrebne este pri definicii sourcov zadefinovat file ("/proc/kmsg");

je to specificke pre mandrake ? ja mam debian a kme klogd vytahuje spravy z
kernelu a hadze do syslogu takze funguje rovnako, nezavisle na syslog
demonovi...

 Save the whales. Collect the whole set.