[linux] otlak? postfix? velke subory nejdu

Jozef Novikmec jozef.novikmec na lynx.sk
Pátek Červen 14 12:44:29 CEST 2002

Dňa Pi, 2002-06-14 at 11:56, Juraj Bednar napísal:
> Ahoj,

> nielenze mi idu ine PCcka, ale aj ine sluzby, v pohode mozem stiahnut
> 200MB subor cez HTTP. Dokonca aj prichadzajuca posta ide. Co je
> najvacsia haluz, vymena sietovky to naozaj vyriesila. Fakt nechapem.

Ja som mal raz sietovku, cez ktoru som mohol ja tahat cokolvek
(akokolvek velke) ale odo mna sa stiahlo najviac 500B a potom smitec:-)
Volal som ju firewallovacia sietovka:-).

>      J.

Ing. Jozef Novikmec
Linux system administrator
LYNX, spol. s r. o.