[linux] KDE3 a dcopserver problem

Michal Fojtik (mifo) mfojtik na gmx.net
Sobota Červen 15 14:26:01 CEST 2002

Ahojte,

Uz 5 dni sa trapim nad jednym problemom.
V pondelok som stiahol z www.slackware.at baliky kdebase a kdelibs.
Z CDRevue som naistaloval qt3.
Zeditoval .xinitrc, ldconfig a PATH a "startx".
Lenze Xsy za par sekund spadli a ja som uvidel hlasenie:

DCOPClient::attachInternal. Attach failed Could not open network socket
DCOPClient::attachInternal. Attach failed Could not open network socket
DCOPServer self-test failed.

od vtedy si neviem rady. Skusal som fsetko mozne, naistalovat kdelibs
s cdrevue = 0bodov (ono dcopserver sa pusti a napriklad kppp ide
f pohode ale konqueror  crashne a vyhadzuje to aj undefined symbol...).

Myslim si ze bude problem s permisions ale neviem kde.
Ak by to pomohlo prikladam aj vystup zo "strace dcopserver".

Dakujem za kazdu radu,
            Mifo.

PS: distribucia je slackware 8.0.