[linux] Xserver a ffmpeg

RedHat rhlinux na pobox.sk
Pondělí Červen 17 07:42:41 CEST 2002

Zdravim vsetkych na konferke,
chcel by som Vas pozdiadat o pomoc pri rieseni mojho uz by
som povedal trvajuceho problemu.
V prvom rade chcem poprosit o radu pri rieseni problemu o
X servery. Na servery mi bezi kdm ako deamon a klienti s
Linuxu sa pripajaju X -query server.sk a z Windowsu zatial
pouzivaju X -klienta  X Win Pro. Pod tymto klientom ale
nechce zobrazovat diakritiku - ze vraj mu chybaju nejake
fonty.  Teraz by som sa chcel spytat, ze o ake fonty mu
asi ide - daju sa niekde na webe stiahnut ? (iso8859-2),
alebo da sa nejako spravit, aby mu server popripade
poskytol aj tie ? --> Prosim poradte, ak s tym mate nejake
skusenosti, v manualoch som sa o tom nic velkeho
nedocital.

Moja dalsia otazka by teraz smerovala ku capturovaniu
videa - konkretne ffmpegom.  Neviem ci uz sa niekomu z Vas
stalo, ze ked da capturovat video cez ffmpeg, tak video mu
nahra dobre, ale zvuk rapci ako kosacka na travu.  Ked som
prehladaval mailing listy docital som sa o nejakych
spojitostiach s DMA, ale uz som skusal poprestavovat aj to
a stale nic. Jednoducho cez xawtv sa zvuk nahra cistucko,
ale cez ffmpeg to strasne rapci... .

Za pripadne rady velmi pekne vopred dakujem.
              R.H.

http://www.logofun.pobox.sk - urobte radost svojmu telefonu