[linux] RE:RE: Help Please:Vytvaranie zombikov

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Červen 24 19:00:42 CEST 2002

Diki za rady!

----- Original Message -----
From: peter Fodrek <fodrek na kasr.elf.stuba.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, June 24, 2002 4:25 PM
Subject: [linux] RE:RE: Help Please:Vytvaranie zombikov

>  Cau Brano!

zaklad ako sa vyhnut problemom je v tomto, to z angl poznamkami som nasiel
na web-e ako sucast obsluhy signalu:

void ukoncil(int sig)
{
    while (wait3(NULL, WNOHANG, NULL) > 0)     /* We don't want zombies    */
    {
        ukoncenych++;
        if(WIFEXITED(statlog))
        {
            uspesnych++;
         }
    }
   signal(SIGCHLD, ukoncil);      /* Relaunch SIGCHLD handler */
}

dokaze to obsluzit aj 7-8 (teoreticky aj viac-toto mam overene) SIGCHLD v ramci jedneho prepnutia sa beziaceho rodica...
Stalo ma to tyzden prace ale uz je chvalabohu za mnou...
Diki

Peto