[linux] OT: antialiasovane fonty v LaTeX-u ?

Peter Mikula mico na pobox.sk
Pátek Červen 28 14:42:32 CEST 2002

* carcass <carcass na gmx.net> [020628 15:20]:
> zdravim,
> robil som nejaky dokument v TeXu (hlavne vzorce) a som s tym spokojny az
> na jednu vec - ked pomocou ps2pdf vytvorim pdfko, windoozacky acrobat
> reader to zobrazuje strasne kockate a blbo sa to cita. Ako pouzity font
> tam ukaze nejake "A". Vytlacena verzia vyzera super, len na obrazovke to
> vyzera hnusne. V Linuxe mi to KGhostView aj acrobat reader zobrazuju
> normalne.
> Aky font mam vybrat v TeXu (a ako ;) aby sa dokument dal pozerat aj pod
> windoozami ?

  problem je ze sa ti attachuju Type3 fonty a nie Type1 ... (mozes
  vidiet ked si v document preferencies das zobrazit font info)

  skus generovat priamo pdf pomocou pdflatex / pdftex
  ak pouzivas ps2pdf skus sa pozriet na verziu ghostview, stare verzie
  nevedeli konvertovat s Type1 fontami

--
  mico
                                      Any technology distinguishable from