[linux] OT: antialiasovane fonty v LaTeX-u ?

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Sobota Červen 29 20:48:28 CEST 2002

Dňa Pi, 2002-06-28 at 20:39, Toth Adrian napísal:

> Hi,
> az
> font
> pod
>
> 1. dat ako hlavicku .tex suboru nasl. vec:
> \usepackage[T1]{fontenc}
> \usepackage[latin2]{inputenc}	- to hlavne ak chces diakritiku
> \usepackage{times}
>
> 2. prekladat .tex subor pomocou pdflatex
alebo dvipdfm. A este si kontroluj ci pri tvorbe dokumentu su skutocne
pouzite TYPE1 fonty (pf[ab])  pdflatex ti to pekne ukaze v logu, ake
fonty pouzil.

A dovolim si pripojit novy bod:
3. Nepouzivaj Acrobat reader, ak robis dokumenty v (La)TeXe. V
konferencii MusixTeX, ktora sa zaobera sadzbou not v roznych TeXoch
naneho nadavaju pouzivatelia linux, windows aj mac (t.j. rozne verzie
texu pre rozne platformy). Obzvlast problematicka je verzia 5. Ak by si
tam poslal takyto mail, tak ti hned odpisu, aby si urobil downgrade na
4.05. Ale nie vzdy to pomoze. Po internete koluju rozne klebety, ze AR
zobrazi dobre iba dokumenty vytvorene v komercnom softe...
Pouzivaj radsej Ghostview (je to sice shareware, ale prave v nom som
urobil najmensie pdf z ps  pomocou par kliknuti), zda sa ze je pomalsie,
ale kvalita zobrazenia (pri vhodnom nastaveni) je dokonala.

Zd.