[linux] Nahrada MS Exchange servera

Peter Gubis peter.gubis na damovo.sk
Pondělí Březen 4 12:55:39 CET 2002

ahoj,
zalezi od toho, ktore sluzby chces pouzivat z exchange, pre kolko uzivatelov je siet dimenzovana a od inych okolnosti, ktore si v maile neuviedol ..

vo vseobecnosti:  qmail, ldap, smb
ti dokazu nahradit vacsinu sluzieb ponukanych mikrosoftom.

a nielenze su tieto alternativy porovnatelne vo vela veciach su aj lepsie (konfigurovatelnost a pod.)

m.