[linux] Fwd: poznamka: Driver pre kernel 2.0.6 najde prekomilovat v RH7.2

fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Březen 4 16:55:56 CET 2002

Dna Po 4. Marec 2002 15:18 ste napísali:
> Nazdar,

> 	myslim, ze dovod preco sa to vracalo bol zrejmy. inak myslim, ze
> 	by stacilo zaslat fragmenty toho vystupu.

Dakujem za upozornenie a moznu radu
A ako sa da taky driver pouzit? LINUX driver prestal vyrobca vyvyjat a
downgrade kernel-u mi akosi nejde... make vyhlasuje chyby pri pokuse o
kompilaciu jadra 2.0.6.

Vdaka za akykolvek napad

Peto