[linux] P2P pod Linuxom

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Březen 1 10:50:22 CET 2002

Vsetky P2P su zalozene na distribuovanom principe, cize musis hadat, kde
asi sa nachadza uzol. To ze niektore winsofty sa pripajaju hned niekam je
sposobene tym, ze maju v sebe zabudovany zoznam uzlov...
Takze si staci vytiahnut len ten zoznam a nemusis to rozbehavat pod wine.
Inak toto je uz dost silne OT.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk