[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Úterý Březen 5 16:35:05 CET 2002

ja keby sa mi chcelo hrat by som sa s tym vyhral
tak, ze by som ten PortSpy porobil takto:

- server mi oznami, ze nieco na neho ma

- port spy stiahne postu a ulozi ju tomu windowsu
niekam na disk

- postovy klient ma adresu pop3 uvedene localhost,
pricom prave ten portspy mu emuluje prostredie
POP3 (klient si stiahne postu od seba k sebe) -
lokalne je to jedno ze to vlastne taha az po
starte klienta, portspy mu moze ev. vyhadzovat
okienko, ze ma novu postu klikni vole sem, spustim
ti klienta

- zaroven mozes v tom PortSpy spravit aj bypass na
smtp - klient si zapise do konfiguracie zasa
localhost a portspy bude fyzicky odosielat postu
kusok neskor ako sa javi klientovi - klient
lokalne odosle postu rychlo ale fyzicky to pojde
az neskor, mozes byt tak inteligentny, ze si
zistis kedy je procesor na nule...

V podstate spravis kazdej workstation lokalny
postovy server jednouzivatelsky :-)
Takymto bypassom obsluzis potom kazdeho pop3
klienta.
Pripadne ak sa citis, mozes vyhackovat format
msgbazy niektorych klientov :-) ale to moze robit
blbiny ak akurat vkladas ked je klient spusteny..

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk