[linux] Postfix

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Březen 6 07:57:52 CET 2002

On Wed, Mar 06, 2002 at 07:50:50AM +0100, Ing. Pavel Simon, CSc. wrote:
> mam jednu situaciu s postfixom a neviem to riesit:
> moj server funguje ako brana z velkeho intranetu do maleho intranetu. Mam
> zaregistrovanu domenu "mala_firma.velka_firma.sk", domena "velka_firma.sk" je
> nadradena. Postovy server z velka_firma mi posiela na moj postfix moje maily.
> Doteraz som mal sendmail, zmenil som na postfix a on mi teraz hlasi, ze
> postfix/smtpd[1916]: reject: RCPT from unknown[1.1.1.1]: 554
> <simon na mala_firma.velka_firma.sk>: Recipient address rejected: Relay access
> denied; from=<emailEnglish na englishtown.com>
> to=<simon na mala_firma.velka_firma.sk>

prva chyba je from unknown ... mal by byt v DNS, alebo by si mal mat
nastavene DNS - ale to nesuvisi s tvojim problemom

relay acces denied vypisuje, ak nevie, ze ma prijat postu pre domenu
mala_firma.velka_firma.sk, takze ak mas normalnych userov, tak pridaj
mala_firma.velka_firma.sk do mydestination, ak mas virtualnych userov,
tak pridaj zaznamy do virtual

> kde 1.1.1.1 je adresa smtp servera z velka_firma. Ako donutim postfix aby
> doveroval serveru 1.1.1.1 a vsetku postu od neho zobral?

ak mu NAOZAJ doverujes, tak ho daj napr. do client_access a do main.cf
pridaj smtpd_client_restrictions

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE