[linux] Antivir pre LINUX

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pondělí Březen 18 12:42:51 CET 2002

On Mon, Mar 18, 2002 at 12:20:07PM +0100, Robert Madaj wrote:
> nie je nahodou experimental?

Je, ale je to experimental uz dost dlho a tusim to uz celkom
dobre bezi. Akurat len NOD je komercny produkt a ja som nikde
nevidel cenu licencie pre Linux server. Zeby platila cena
verzie pre Windows klienta? :-)

Problem to ma len, ze som nevidel popis, ako to rozumne rozbehat
pod postfixom. Experimentovat sa mi s tym nechce
a nod velmi dlho testuje seba, takze sa to potom dlho spusta.

> DrWEB

Este k drweb. Este som len pozeral na stranke a trocha strukturu
a celkom sa mi to paci. Ako je to ale s licenciou? Nic som o tom
nevidel. Da sa to azda zadarmo pouzivat? Popripade niekde kupit?
Ide tu uz asi o komerciu, takze odpovedajte asi len sukromne. :)

			Caf.
						SAL