[linux] Ktory Imap server

Milan Hromada mhromada na elas.sk
Pondělí Březen 25 08:34:45 CET 2002

Dňa Po, 2002-03-25 at 05:52, Peter Mann napísal:

> aku pouzivas distribuciu? ja som chcel zo zaciatku nasadit cyrus-imap,
> ale kedze s verziou 2.x boli problemy (teda vobec to nefungovalo), tak
> som presiel na courier-imap - a funguje spolahlivo, netreba robit ziadne
> zasahy
>
> pouzivam debian a hoci uz existuje cyrus-imap 2.x, v debiane ja stale
> iba 1.5.19 - takze so cyrusom som skoncil - hlavna nevyhoda cyrusu je
> vsak to, ze pouziva svoj vlastny format na ukladanie e-mailov, zatial co
> courier-imap pouziva maildir
>
> zaver: odporucam courier-imap ;-)
Ja by som to chcel pouzit v kombinacii (qmail + vpopmail + AVP +qpoper)
co mi beha ale chcel by som tan doplnit IMAP z dovodu doplnenia Insight
connectora aby som sa vyhol exchange.
Na inom s troji mi to s cyrusom chodi preto chcem vediet ci moze nastat
nejaky problem s courier-imap (nejake nokompatibility)