[linux] padanie 2.2.20

Úterý Březen 26 13:09:02 CET 2002

On Tue, Mar 26, 2002 at 11:11:44AM +0100, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> namiesto make zImage pouzi make bzImage
>
> zda sa ti tato potreba normalne?
> mam pocit ze ak by malo byt jadro prilis velke na to aby sa zmestilo do
> pamate, zistil by som to uz pri kompilacii. Navyse, ako pisem, nove jadro ma
> o 40kB menej ako stare. Jedine zeby bol vylepseny kompresny pomer alebo by
> jadro malo novy  mechanizmus rozbalovania.

Mozno to nebude presne, ale bzImage nie je len o kompresii, ale i o
relokovatelnosti. zImage bol (je) nerelokovatelny a preto sa doporucuje
pouzivat bzImage, ktory relokovatelny je. A tam moze nastat problem, ze
sa nezmesti do pamate.

Je pravda, ze si to uz dobre nepamatam, Cital som o tom asi pred rokom a
pol (alebo dva roky spat?). Urcite sa tie informacie daju niekde
dohladat. Myslim, ze to bolo na www.root.cz.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...