[linux] protokol na prenos suborov

Čtvrtek Květen 2 09:59:56 CEST 2002

-> ak som to dobre pochopil, tak prepinac -c urcute, aka symetricka sifra
-> sa pouzije na sifrovanie komunikacie. default je 3des. 'man' mi hovori,
-> ze mozem pouzit este blowfish, ktory je rychlejsi ako 3des (velky
-> rozdiel som nenameral). vyskusal som zadat aj 'none', scp to
-> neakceptoval, vypisal, ze teky cipher nepozna a preto pouzije
-> defaultny... cize mi to nepomohlo...

ak si pozries README.CIPHERS v komercnom ssh1, zistis asi tieto cisla
(performance on pentium machine):

none - 100%
arcfour - 91%
blowfiosh - 88%
des - 71%
idea - 64%
3des - 45%

-> ale vysvetlim o co mi ide. mam dost slabu masinu - pentiu 166 - na

-> sambu pouzit nemozem, preto som ani netestoval rychlost...

zbytocne - samba je pomala - FTP je ovela rychlejsie.

 Fighting for peace is like fucking for virginity...