[linux] protokol na prenos suborov

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Květen 2 11:01:53 CEST 2002

On Thu, May 02, 2002 at 10:22:33AM +0200, riki wrote:
> wtf????
>
> co ma bezpecnost autentifikacie spolocne s pravidlami pristupu na sluzbu?

napr. mam login peto a heslo peto na ftp, ALE pristup iba z mojej ipcky
... kludne mozem pouzit ftp, apache - nekryptovany prenos - som
obmedzeny ipckou

a zase na opacnej strane mozem mat login peto a heslo **** s pristupom
z lubovolnej ipcky, ale ak nechcem, aby mi niekto odchytil heslo, musim
pouzit ssh, scp a pod. - nie som obmedzeny ipckou, ale protokolom

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE