[linux] Mysql

Úterý Květen 7 18:25:23 CEST 2002

-> Sorry ze otravujem Vas drahocenny cas, vopred sa ospravedlnujem tym, ktorych
-> nasledujuca prosba urazi, ale obraciam sa na Vas s prosbou:
-> Neviem co som spravil, ale nechce mi spustit mysql demon, pise mi stale:
-> -----------------------------------
-> chyba: Nemozem sa nakonektovat na local Mysql server cez socket
-> /var/lib/mysql/mysql.sock
-> Zisti, ci mysqldemon bezi a ci socket (vid vyssie) existuje!
-> -----------------------------------
-> Samozrejme, ze neexistuje, v tom adresari ho nemozem najst! Chcel som zmenit
-> charset, lebo namiesto ž mi pisalo stvorcek a zamrzla mi konzola Linuxu,
-> restartoval som pocitac, normalne nabehol mysql demon, vypol som demona a
-> viac ho nemozem nastartovat.
-> Teda mam dve otazky:
-> - ako vytvorit socket file, teda ako spustit mysql demon

mysql demon ho spusti pri starte sam
ak je problem pri spustani mysql demona, pozri si jeho logy

-> - ako zmenit charset z latin1 na latin2
charset kde? v mysql? pozri si konfiguraky mysql tam by to malo byt

 WinError #99999: Out of error messages.