[linux] vlastny AS

Pátek Květen 10 11:12:53 CEST 2002

-> Neviete mi niekto poradit co vsetko potrebuje firma k tomu aby jej
-> mohol byt prideleny AS(Autonomous System).Proste aby
-> sme mali vlastny rozsah IP adries a boli provider independent ?

treba sai adresy objednat u RIPE... hladaj na www.ripe.net;
kolko adries byt o malo byt? menej ako jedno C ti nedaju a nie som si isty
ci je toto dolny limit...

 Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.