[linux] cron...?

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Pátek Květen 10 13:39:46 CEST 2002

V logoch to bude asi len vtedy, ked to do nich presmerujes. Inak by Ti to
malo prist postou ( ak Ti funguje posta - ak nie, tak neviem ).

Odporucil by som Ti presmerovat obidva vystupy do logov ( bezny aj chybovy -
ako som Ti to nacrtol v predoslom maili ). Nic tym nestratis a mas sancu, ze
odchytis hlasku.

beno